Klubmodul henter siden
Årlig Kontingent Ungdom
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

KTK86 - Betaling af ungdomskontingent

Betalingsdelen kan anvendes hvis du:

1)  Du er fyldt mindst 15 år, og ønsker at blive medlem af KTK86 - er du fyldt 20 år eller derover skal du vælge "Årligt kontingent".
  2)  Allerede er medlem af KTK86, ønsker at forlænge dit aktive medlemskab, og stadigvæk opfylder ovenstående betingelse.

Betalinger der ikke opfylder ovenstående krav giver ikke medlemsskab af KTK86 og vil blive afvist og returneret.

Kontingentet for nye medlemmer justeres i starten af hvert kvartal, og dækker den resterende periode frem til næste årlige kontingentforfald d. 1. januar 2025. Herefter er kontingentet for 12 måneder ad gangen.

NB! Vær opmærksom på, at kun Dankort kan benyttes til oprettelse af betaling i klubmodul. Hvis du ikke har mulighed for at betale med Dankort, og i stedet ønsker at afregne via MobilePay eller bankoverførsel, så send os en mail til info@ktk86.dk

Derudover er det værd at bemærke at KTK86 i stor grad drives af frivillige kræfter, og det forventes at man som medlem hjælper til i det omfang man har mulighed. Specielt i forbindelse med 4:18:4 og Ironman Copenhagen stiller klubben hvert år til august med en god portion frivillige. Det er klubbens måde at give noget tilbage til sporten, og er samtidig en betydelig indtægtskilde for klubben, til gavn for medlemmerne.

Du er ved at tilmelde
Dag/Tid